Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aretace posuvného zastřešení bazénu
Sedláček, Jan ; Hort, Filip (oponent) ; Brandejs, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se v první části zabývá rešerší současných možností zakrytí a zastřešení bazénů. Detailněji se dále zabývá nejrozšířenějším typem zastřešení bazénu, posuvným zastřešením. Je proveden rozbor efektivnosti zastřešení a nalezena hlavní pozitiva tohoto typu zastřešení. V další části práce jsou popsány jednotlivé konstrukční uzly posuvného zastřešení. Druhá část práce se věnuje návrhu aretace posuvného zastřešení bazénu. Nejprve je proveden návrh jednotlivých řešení. Z návrhu vychází dvě řešení. První návrh je založen na myšlence kolejnicového vedení všech segmentů, druhý návrh počítá s kolejnicovým vedením pouze u největšího segmentu, zbylé segmenty pojíždějí po zemi. Pro konstrukční řešení byl vybrán druhý návrh, k němu vytvořen 3D model a výkres sestavy.
Konstrukce brzdného mechanismu
Laštůvka, Martin ; Galas, Radovan (oponent) ; Frýza, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukcí brzdného a aretačního mechanismu pro vysokotlaký viskozimetr, který je umístěný v laboratořích Ústavu konstruování FSI VUT v Brně. Brzdný mechanismus je schopen brzdit moment o velikosti 6,185 Nm a aretační mechanismus umožňuje zastavení hřídele v přesně definovaných úhlech natočení. Při návrhu zařízení je postupováno podle současného stavu poznání.
Výroba jezdce
Chládek, Martin ; Havliš, Stanislav (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Jezdec je součástí aretačního mechanismu vyvinutého firmou TOKOZ a.s. Jedná se o součást komplikovaného tvaru a malých rozměrů z materiálu DC04 (ekvivalent 11 305.21). Jako nejvhodnější pro výrobu součásti byla vybrána technologie stříhání a ohýbání plechu v postupovém nástroji. Byl proveden návrh nástřihového plánu o jedenácti krocích a s ohledem na výsledky výpočtů předběžně zvoleny lisy LEXN 100 a Kaiser KSTU 1600. Následně byl navržen postupový jednořadý nástroj. Na základě těchto návrhů bylo provedeno i několik variant kalkulace ceny výrobku dle zvyklostí firmy TOKOZ. Podle výsledků kalkulace byl jako nejvhodnější zvolen lis Kaiser KSTU 1600.
Výroba jezdce
Chládek, Martin ; Havliš, Stanislav (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Jezdec je součástí aretačního mechanismu vyvinutého firmou TOKOZ a.s. Jedná se o součást komplikovaného tvaru a malých rozměrů z materiálu DC04 (ekvivalent 11 305.21). Jako nejvhodnější pro výrobu součásti byla vybrána technologie stříhání a ohýbání plechu v postupovém nástroji. Byl proveden návrh nástřihového plánu o jedenácti krocích a s ohledem na výsledky výpočtů předběžně zvoleny lisy LEXN 100 a Kaiser KSTU 1600. Následně byl navržen postupový jednořadý nástroj. Na základě těchto návrhů bylo provedeno i několik variant kalkulace ceny výrobku dle zvyklostí firmy TOKOZ. Podle výsledků kalkulace byl jako nejvhodnější zvolen lis Kaiser KSTU 1600.
Konstrukce brzdného mechanismu
Laštůvka, Martin ; Galas, Radovan (oponent) ; Frýza, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukcí brzdného a aretačního mechanismu pro vysokotlaký viskozimetr, který je umístěný v laboratořích Ústavu konstruování FSI VUT v Brně. Brzdný mechanismus je schopen brzdit moment o velikosti 6,185 Nm a aretační mechanismus umožňuje zastavení hřídele v přesně definovaných úhlech natočení. Při návrhu zařízení je postupováno podle současného stavu poznání.
Aretace posuvného zastřešení bazénu
Sedláček, Jan ; Hort, Filip (oponent) ; Brandejs, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se v první části zabývá rešerší současných možností zakrytí a zastřešení bazénů. Detailněji se dále zabývá nejrozšířenějším typem zastřešení bazénu, posuvným zastřešením. Je proveden rozbor efektivnosti zastřešení a nalezena hlavní pozitiva tohoto typu zastřešení. V další části práce jsou popsány jednotlivé konstrukční uzly posuvného zastřešení. Druhá část práce se věnuje návrhu aretace posuvného zastřešení bazénu. Nejprve je proveden návrh jednotlivých řešení. Z návrhu vychází dvě řešení. První návrh je založen na myšlence kolejnicového vedení všech segmentů, druhý návrh počítá s kolejnicovým vedením pouze u největšího segmentu, zbylé segmenty pojíždějí po zemi. Pro konstrukční řešení byl vybrán druhý návrh, k němu vytvořen 3D model a výkres sestavy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.